سوگلسوگل، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

پرواز در اوج

تولدت مبارک سوگل مامان

1390/4/31 12:37
نویسنده : سحر
667 بازدید
اشتراک گذاری
امروزتولد دخترمه اولین تولدش توکانادا که خودمون بودیم وهمسایه کاناداییمون .

 

این چند روز همش دنبال خونه بودیم وچون همسرم چهار روز در هفته سر کاره وسه روز خونه این کمی مشکل شده امتحان تعیین سطح زبانم هم درست روز تولد دخترم افتاده بودتا ظهر درگیر اون بودیم بعدازظهرکه برای خرید کیک رفته بودیم دختر بزرگم زنگ زد که خاله وعمو(همسایه بغلی ماکه بچه ها اینطور صداشون میکنن)برای سوگل کیک وفشفشه روشن کردن وکادوی قشنگی که یه بلوز دخترانه هست دادن وبراش شعرتولدفرانسوی هم خوندن سوگلم که کلی زوق کرده بود .اشکم دراومده بود همش تو دلم میگفتم اگه ایران بودیم بچم کلی کیف میکرد امروزو "خلاصه باکیک اومدیم و توی تراس (نخندین )با اون همسایه وپدرم تنها کسی که بیدار مونده بود تا ما بیایم آخه ایران ساعت ۴صبح بودتو (او وو )ببخشید اینگلیسی تایپ نمیکنه تازه شمع هم گیر نیاوردیم تولد دخمری و جشن گرفتیم.

تو این منطقه ای که ما هستیم ایرانی اصلانیست .بچه ها معمولادر تراس بازی میکنن واستفان همسایمون هم بعدازظهرها درتراس خودشون سیگار میکشیدکه الان بخاطر بچه ها اونجا نمیکشه یه روز سپیده گفت مامان بیا رفتم دیدم نشسته گفتم:های.جواب داد:سلام یک آن فکرکردم فارسی زبانه :حالت چطوره....

دیدم از تو اینترنت داره کلمه های فارسی رو میگه منو میگی!باخانومش نشستن سپیده مدرسه راه انداخته فارسی یاد میده جالب اینجاست تو تلفظ (رـخ ـ ح)مشگل دارن دخترمنم معلم سخت گیر خلاصه تماشاییه.از روز دوم هم شروع کرده به سپیده فرانسه یاد میده.خانومشم با سوگل کیف میکنه هی میگه بدش من گازش بگیرم سوگلم میگه نو نو کلی میخندیم واگه یه روز کارداشته باشن نیان تو تراس اینا اینقدر عمو خاله میگن که کله من بیچاره میره.راجب تولدم من چیزی بهش نگفته بودم از سپید پرسیده بود وکادو گرفته بود.

تولدت مبارک عزیزم ایشالا که تمام خوشی های دنیا نصیبت بشه بهترین آرزوهارو برات دارم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان شازده کوچولو
31 تیر 90 12:57
سلام از آشناییتون خوشبختم یه وقت غصه نخورید ایرانی اونجا نیست ما همیشه در کنارتون هستیم موفق باشید دوست من با احترام لینکتون میکنم سوگل جون تولدت مبارک